Kaufland startuje kampaň „Z lásky k regionu"
Nová kampaň Kauflandu staví na konkrétních dodavatelích z krajů i na TV
spotu od režisérsky Alice Nellis. Za kreativou stojí agentura VMLY&R.
Nová kampaň Kauflandu staví na konkrétních dodavatelích z krajů i na TV
spotu od režisérsky Alice Nellis. Za kreativou stojí agentura VMLY&R.
Zájem o nabídku regionálního zpravodajství v pozemním vysílání stále
neutichá, na trh vstoupí projekt TV R podnikatele Pavla Hájka.
Koncept menších prodejen Möbelix Compact cílí na zákazníky v regionech,
nabídne vybraný sortiment i možnost plánování nábytku. První pobočka
v tomto konceptu se otevírá v Kladně, další mají následovat.
Mediální podnikatel Pavel Hájek připravuje další tematickou televizi. Po
kanálech i-Vysočina.cz, TV KLADNo.1 a iVodárenství TV, který je před
svým spuštěním, plánuje uvést i TV R. Stanice bude zaměřená na
regionální obsah.
Mediální skupina A 11, která byla dosud aktivní především na trhu
tištěných médií, spustí 27. dubna celoplošnou plnoformátovou televizi
A 11. V hledáčku má přitom i další televizní kanály.
Nativní formáty, audio reklama a e-commerce, to jsou některé z inzertních
priorit společnosti Seznam.cz, popisuje ředitel regionální inzerce
Jan Čekal.
Nad postavením globálních hráčů na poli SVOD v jednotlivých zemích
světa se zamýšlí Erika Luzsicza.
Nikol Šedinová a Vladimír Beer, kteří dosud pracovali v CNC, nastoupili do
regionálního obchodu společnosti A 11.