ČSOB si v kampani dělá legraci z influencerů
ČSOB přichází s dalším ročníkem kampaně #NaCoChces, která cílí na
zákazníky ve věku od 18 do 30 let.
ČSOB přichází s dalším ročníkem kampaně #NaCoChces, která cílí na
zákazníky ve věku od 18 do 30 let.
# Aktuality # Internet & Mobil
Instagram představuje nové funkce reels videí, díky kterým mají mít
uživatelé snadnější nástroje pro tvoření videopříspěvků.
Majitel Facebooku a Instagramu zaznamenal vůbec poprvé meziroční snížení
výnosů. Důvodem je zpomalení digitálního reklamního trhu. Ukazují to
výsledky firmy Meta za druhé čtvrtletí 2022.
V posledním půlroce se na poli inzerce na Facebooku a Instagramu sešlo
několik novinek. Ty nejzajímavější z nich shrnujeme.
Odkazy ve Stories, reklamy na Reels videa nebo budování komunit, to jsou
novinky, které Instagram a Facebook uvedly v poslední době.
Práce se skupinami spíše než FB stránkami, sázka na video a Reels, to jsou
trendy, které při práci na Facebooku a Instagramu letos pomohou.
Sociální sítě patří mezi vítěze koronakrize, přesto mají za sebou
mimořádně složitý rok.
Nová funkce Reels, s níž Instagram do jisté míry kopíruje stále
oblíbenější TikTok, zatím využívá jen 3 % Čechů. TikTok používá
8 % populace.