Fotbalová Slavia Praha změnila logo a vizuální identitu
Fotbalový klub Slavia Praha mění své logo a vizuální identitu. Základem
loga je nově jen červená slávistická hvězda.
Fotbalový klub Slavia Praha mění své logo a vizuální identitu. Základem
loga je nově jen červená slávistická hvězda.
DoDo představuje novou vizuální identitu, jež má odrážet přerod
start-upu v mezinárodní skupinu s celoevropskou ambicí.
Bylinný likér Magister mění design celého svého portfolia. Zároveň
přidává novou karamelovou příchuť.
Porsche Centrum Praha se představuje v novém designu, jako jedno z prvních
v Evropě.
Kofola ČeskoSlovensko se rozhodla pro redesign své značky Karlovarská
Korunní.
Ondrášovka pod křídly společnosti Kofola představuje nové logo, etiketu,
ekologičtější lahev a novou kampaň.
Vydavatelství Časopisy pro volný čas přichází s novou podobou časopisu
Hodinky & šperky. Šéfredaktorkou je nově Sabrina Karasová.
Nová podoba časopisu Football Club má přispět k rozšíření jeho
čtenářské základny. Chystá se také spuštění webu, podcastů a
připravuje se i knižní publikace.