Proficio má novou vizuální identitu od Studia Najbrt
Cílem brand redesignu marketingově-konzultační skupiny bylo komunikačně
zastřešit tři společnosti v jejím portfoliu.
Cílem brand redesignu marketingově-konzultační skupiny bylo komunikačně
zastřešit tři společnosti v jejím portfoliu.
Jde o první významnější změnu loga deníku E15 od jeho startu
v roce 2007.
Značka čajů Teekanne přichází na trh s novým designem obalů své řady
World Special Teas.
# Aktuality # Internet & Mobil
U příležitosti svého 13. výročí od založení upravuje zpravodajský
server EuroZprávy.cz svou podobu.
# Aktuality # Retail # Marketing
Pekařství Hello v příštím roce dokončí redesign svých poboček. Do
budoucna plánuje více investovat do online marketingu.
Po prodejnách v Praze na Hlavním nádraží a v Karlových Varech otevřel
Intersport v novém konceptu vlajkovou prodejnu i v OC Westfield Chodov.
Další budou následovat.
Vedle nové podoby webu Forbes.cz se chystají i nové projekty či podcast
Closer. Cílem je navýšit počet předplatitelů i návštěvnost webu.
Novou recepturu, tvar i obal zavádí čokoláda Milka. Novinky představí
kampaň „Renovation“.