Woltair: Místo strašení jdeme raději cestou edukace
Nechceme komunikovat manipulativně, vše říkáme naprosto férově, říká
marketér české energetické společnosti Woltair Jan Škrabánek.
Nechceme komunikovat manipulativně, vše říkáme naprosto férově, říká
marketér české energetické společnosti Woltair Jan Škrabánek.
# Aktuality # Internet & Mobil
Super.cz prošel technologickou i grafickou proměnou. Zavedl formát stories a
chystá vlastní video pořady.
CzechTrade revitalizuje svoji vizuální identitu. Chce tak modernizovat svou
image i se výrazněji propojit se svou aktuální strategií.
Mobilní aplikace pro cestování Placehunter přichází s novým konceptem.
K zemím střední Evropy přidává Itálii.
Značka Botas, kterou začátkem roku převzala společnost Vasky, má novou
vizuální identitu. Představuje i redesignovaný model Botas Classic.
Internetový magazín studentů Vyšší odborné školy publicistiky mění
svou podobu, přidává nové rubriky i podcast.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Schweppes mění design svých produktů. Spolu s novými etiketami spouští
i novou kampaň.
Redesignem se Ondrášovce povedlo změnit vnímání značky, teď ji lidé
zařazují výše mezi minerální vody, říká brand manažerka Kateřina
Ceralová.