# Aktuality # Marketing # Retail
Billa zavádí do prodejen nákupní košíky z recyklátu
Dalším krokem v oblasti udržitelnosti řetězce Billa je zavádění
nákupních košíků z recyklovaného plastu.
# Aktuality # Marketing # Retail
Dalším krokem v oblasti udržitelnosti řetězce Billa je zavádění
nákupních košíků z recyklovaného plastu.
Konec použití jednorázových plastů přiměl Globus rozšířit spolupráci
ve svých restauracích a kavárnách s českou firmou Otoč kelímek.
Značka rostlinného nápoje AdeZ na maďarském trhu odstartovala pilotní
prodej své papírové lahve.
Studentská pečeť se ve své nové kampani „S přírodou hraju fér“
zaměřuje na udržitelné produkty. Jedním z kanálů je i seznamka Tinder.
Tesco nově nabízí své výrobky pro domácnost ve 100% recyklovatelných
obalech se zelenobílým logem. Jejich cena zůstává nezměněna.
# Marketing # Výzkum # Udržitelnost
Udržitelný rozměr nakupování nabývá u českých spotřebitelů na
důležitosti, ukazuje průzkum společnosti EY.
Symbolicky na Den Země startuje Billa novou kampaň „Je čas na plán B“.
O její podobě i rozvoji udržitelných aktivit řetězce mluví Ivan Holub.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Mattoni podpoří nový obal i komunikační kampaní, v níž bude hrát
hlavní roli charakteristický zvuk otevření plechovky.
Firma Vratné lahve spustila nový e-shop, spolupracuje se Zásilkovnou.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Papírové etikety nahradí na vratné lahvi Pilsner Urquell aluminiové folie a
plastové nálepky.