Řetězec Kaufland zavedl „nekonečný sáček" na pečivo
Řetězec Kaufland představila „nekonečný sáček" na pečivo, který má
přimět zákazníky, aby ho vyměnili za jednorázový plastový sáček.
Řetězec Kaufland představila „nekonečný sáček" na pečivo, který má
přimět zákazníky, aby ho vyměnili za jednorázový plastový sáček.
Kampaň „100 gramů pro přírodu“ chce podpořit recyklaci starých a
nepotřebných mobilních telefonů. Partnerem kampaně je Zásilkovna.
Sprite končí se svou zelenou lahví, nově se plní jen do čirých lahví,
které mají usnadnit recyklaci.
Tomáš Klus coby influencer dbá na autenticitu, spolupráce se značkou musí
být proto kompatibilní s tím, co říká a jak žije.
# Aktuality # Retail # Marketing
Mattoni rozšiřuje distribuci svých vratných skleněných lahví. Podpoří
ji reklamní kampaní.
# Aktuality # Marketing # Retail
Tesco a Nestlé společně zahájily sběr a recyklaci kávových kapslí.
Sběrné zelené boxy jsou nově k dispozici v jedenácti prodejnách v Praze
a ve středních Čechách.
Tesco nově prodává ovoce a zeleninu vlastní značky volně ložené nebo ve
100% recyklovatelných obalech.
# Aktuality # Retail # Marketing
Všech 90 výrobků značky Tesco z kategorie těstovin a rýže nabízí
Tesco ve 100% recyklovatelných obalech. Letos v dubnu přišla na trh první
řada 200 různých produktů pro domácnost.
Procter & Gamble představil první pilotní papírovou láhev značky
Lenor, první prototypy se na regálech objeví příští rok.
Billa zavádí na své prodejny děliče do regálů ze 100% recyklátu,
ušetří tak zhruba 28 tun plastu.