# Aktuality # Retail # Marketing
Retro týden v Lidlu se koná deset let, nový začíná 7. května
Deset let nabízí Lidl v limitované nabídce produkty s nádechem nostalgie
a starými etiketami. Nový Retro týden začne 7. května.
# Aktuality # Retail # Marketing
Deset let nabízí Lidl v limitované nabídce produkty s nádechem nostalgie
a starými etiketami. Nový Retro týden začne 7. května.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Za pomoci umělé inteligence vytvořili sládci Plzeňského Prazdroje
recepturu i kampaň pro letošní Volbu sládků.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Schweppes mění design svých produktů. Spolu s novými etiketami spouští
i novou kampaň.
Většina lidí, kteří Meltu vyzkouší, je mile překvapená, říká Lea
Striežencová z firmy Kávoviny, jež značku cereálního nápoje vlastní.
Novou recepturu, tvar i obal zavádí čokoláda Milka. Novinky představí
kampaň „Renovation“.
Prémiová káva Fabia přichází na český trh s novým designem, logem
i vylepšenou kávovou recepturou.
Velkopopovický Kozel se rozhodl vylepšit recepturu své 10 a 11. Celé
portfolio získalo nový design obalů.
Společnost Nestlé přesouvá výrobu Lentilek z České republiky do
Německa. Značka, jež vznikla v roce 1907, změní recepturu i obal.