# Aktuality # Internet & Mobil
PPC Bee se mění na Dotidot, expanduje do zahraničí
Do roku 2029 se chce Dotidot stát komplexním marketingových řešením,
pomocí kterého půjde řídit téměř celý výkonnostní marketing.
# Aktuality # Internet & Mobil
Do roku 2029 se chce Dotidot stát komplexním marketingových řešením,
pomocí kterého půjde řídit téměř celý výkonnostní marketing.
Mladoboleslavská automobilka představí během světového hokejového
šampionátu poprvé nové logo. Na sítí spustí soutěž
o nejlepší báseň.
Orbit přichází se změnou obalů svých žvýkaček. Zároveň představuje
iniciativu #Colorfidence, s níž chce podpořit individualitu a osobitost.
Společnost Lafarge Cement začíná od května vystupovat pod novým názvem
Holcim Česko.
Skupina Deutsche Telekom sjednotila název své televizní služby T-Mobile TV
se sousedními zeměmi – Německem a Rakouskem. Nově tedy nese označení
Magenta TV. Na Slovensku se tento produkt jmenuje prozatím nadále Magio.
# Aktuality # Marketing # Reklama
E-shop specializovaný na produkty z ovčí vlny a dalších přírodních
materiálů se v zahraničí rebranduje.
Mateřská společnost Delivery Hero si od změny značky slibuje jednotnou
uživatelskou zkušenost napříč celou Evropou.
Placená hudební stanice Mezzo, která se orientuje na vážnou hudbu, operu a
balet, slaví pětadvacet let. Při této příležitosti prošla spolu se svým
sesterským kanálem Mezzo Live HD proměnou grafického vizuálu.
Dokumentární stanice History Channel projde v následujících týdnech na
českém a slovenském trhu vizuální proměnou. Podle informací operátorům,
které poskytla společnost A+E Networks provozující tento program, má ke
změně dojít koncem března.
Po rebrandingu spouští slovenská značka vlasových vitamínů Bloom Robbins
kampaň.