Loterie Korunka mění po 27 letech název, je z ní Maxa
Loterie Korunka mění svůj název na Maxa. Nově se také spojuje se sportem,
stává se titulárním partnerem druhé hokejové ligy.
Loterie Korunka mění svůj název na Maxa. Nově se také spojuje se sportem,
stává se titulárním partnerem druhé hokejové ligy.
Během následujících tří let proběhne rebranding přibližně jedné
tisícovky čerpacích stanic v sedmi zemích včetně Česka.
Kancelářský a obchodní komplex v centru Prahy se mění na Karlák Shopping
Square.
Novou online platformu pod názvem ORF ON spustil 22. května rakouský
veřejnoprávní vysílatel. Služba nahradila dosavadní značku ORF TVthek.
Y’distri, firma zaměřující se na optimalizaci přesunu skladových zásob
mezi pobočkami, se rozhodla v komunikaci vsadit na avatara svého CEO. Proč a
jakým způsobem, přibližuje její marketingový ředitel Bohdan Fedor.
Světlejší odstín modré barvy a zjednodušení symboliky vysílače Ještěd
v logu přináší nová vizuální identita FC Slovan Liberec.
Dětská stanice NickToons změnila v pondělí 20. května grafiku, a to
prakticky poprvé od doby, kdy u nás začala na podzim 2019 vysílat. Tento
výraznější rebrand přišel tedy po téměř pěti letech.
# Aktuality # Retail # Marketing
Obchody Electro World se přejmenují na Datart, na slovenském trhu na Nay.
Detaily toho, jak vznikala nová strategie na oživení značky karlovarského
hotelu, popsal majitel brandového studia Mezonit Filip Šimoník.
# Retail # Marketing # Reklama
Košík prošel kompletním rebrandingem a zásadní změnou positioningu.
S novou podobou expanduje do zahraničí.