Sexshop.cz mění logo i claim, sex prezentuje jako sebepéči
Tuzemský e-shop s erotickým zbožím přichází s novým claimem „Good
Vibes, Good Lives“.
Tuzemský e-shop s erotickým zbožím přichází s novým claimem „Good
Vibes, Good Lives“.
Nechceme stavět izolované firmy, ale svět Directu, který bude přinášet
lidem venku „lehkost naplno“, říká marketérka Direct pojišťovny Nela
Maťašeje.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Značka TipCars prochází redesignem, má novou vizuální identitu.
Ukazujeme, že psychoterapie není ordinace, ale spíše se dá přirovnat
k lekci jógy, říká spoluzakladatel Hedepy Roman Zámečník.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Psychoterapeutická platforma Hedepy se rozhodla pro rebranding. Startuje také
novou kampaň.
PR Klub se změní na Asociaci strategické komunikace a vztahů
s veřejností, používat bude zkratku ASCOPA.
Premiere Cinemas představují novou vizuální identitu. Jejím autorem je
agentura Konektor.
Od začátku září se platforma Talk rozšiřuje o nový obsah. Zájemci si
můžou během září obsah platformy vyzkoušet na týden zdarma.
Electro World se mění na Datart, prodejny v Česku budou postupně
sjednocené pod značku Datart.
# Aktuality # Retail # Marketing
Na české trhu představuje Allegro vlastní výdejní boxy. WeDo se mění na
One by Allegro.