Birell podpoří kampaní novu řadu Active s kofeinem
Birell od dubna komunikuje kampaní svou novou řadu Active, s přídavkem
kofeinu a vitamínu B6.
Birell od dubna komunikuje kampaní svou novou řadu Active, s přídavkem
kofeinu a vitamínu B6.
Značka Birell uvádí na trh nové příchutě Mango & Citrón,
Borůvka & Brusinka a Mandarinka & Yuzu.
# Aktuality # Výzkum # Marketing
V preferencích značek piva v Česku letos vede poprvé značka
nealkoholických piv a radlerů, Birell. Právě radlery zaznamenávají růst
popularity, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.
Košík přichází na trh s vlastním radlerem. Pod názvem Grepivo
s limonádou z růžového grepu.
Za novou značkou limonádového piva LimoPivo stojí Pivovar Rychnov nad
Kněžnou, Podorlická sodovkárna a Ondřej Roček.
Birell se v nové kampani zaměřuje výhradně na řadu svých ochucených
radlerů.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Zlatopramen uvádí na trh své nealkoholické radlery v novém designu.
Startuje kampaň „Nebuď kapku moc“.