Radiohouse uspořádal mediální akademii pro studenty VŠ
Zastupitelství Radiohouse uspořádalo dvoudenní mediální workshop pro
studenty vysokých škol.
Zastupitelství Radiohouse uspořádalo dvoudenní mediální workshop pro
studenty vysokých škol.
Stanice Českého rozhlasu si podle aktuálních dat poslechovosti polepšily.
Nejposlouchanější celoplošnou stanicí je Radiožurnál, Poslechovost
navýšila Evropa 2, která se z třetího místa posunula těsně na druhé.
Objem rádiové reklamy se dál zvyšuje, ve třetím čtvrtletí roku vykázaly
čisté investice do rádiové reklamy meziroční růst o téměř deset
procent.
Rádia veřejné služby svou poslechovost v období od letošního dubna do
října snížila. Naopak lepší poslechovost vykázaly komerční stanice.
Hlavní obchodní balíčky zastupitelství Radiohouse zvyšují pro rok
2024 ceny rádiové reklamy o 8 %. U některých rádií se ale ceny pro
příští rok nemění.
Media Bohemia vytváří digitální divizi, které se bude věnovat rozvoji
audio obsahu v digitálním prostředí, komunikaci na sociálních sítích
stanic i využití online trendů pro potřeby všech značek ze skupiny.
Karel Friml zastřeší řízení celého obchodně provozního procesu
společnosti Radiohouse s přímým řízením oddělení agenturního obchodu,
speciálních projektů, analytické a prezentační podpory a rozvoje a
vzdělávání.
Nejposlouchanější celoplošnou stanicí zůstává Radiožurnál, který
společně s rádii Impuls a Evropa 2 upevnil postavení TOP tří
celoplošných stanic, ukazují nová data výzkumu Radioprojekt.