Čisté investice do rádiové reklamy rostly i ve třetím čtvrtletí
Objem rádiové reklamy se dál zvyšuje, ve třetím čtvrtletí roku vykázaly
čisté investice do rádiové reklamy meziroční růst o téměř deset
procent.
Objem rádiové reklamy se dál zvyšuje, ve třetím čtvrtletí roku vykázaly
čisté investice do rádiové reklamy meziroční růst o téměř deset
procent.
Rádia veřejné služby svou poslechovost v období od letošního dubna do
října snížila. Naopak lepší poslechovost vykázaly komerční stanice.
Sepětí s regionem a s komunitou, pro kterou vysílají, jsou společně
s pocitem dobré nálady pilíře regionálního rádia pro 21. století,
říká programový ředitel Hitrádií Michal Merenda.
Ekonomka Markéta Šichtařová spolupracuje s Radiem Prostor, jednou týdně
připravuje rozhovory.
Koncem října bylo na pražské Zbraslavi ukončeno středovlnné vysílání
v AM pásmu. České Radiokomunikace odtud přerušily distribuci signálu
stanice Country rádio, nově ho šíří ze středočeských Liblic.
Rozhlasová stanice Fajn rádio, kterou mohou (nejen) mladí posluchači naladit
po celé republice, představila v uplynulých dnech novou podobu svého loga.
Hlavní obchodní balíčky zastupitelství Radiohouse zvyšují pro rok
2024 ceny rádiové reklamy o 8 %. U některých rádií se ale ceny pro
příští rok nemění.
Rakouské rozhlasové stanice Lounge FM a Radio VM1 získaly v létě od
rakouského regulátora nové kmitočty v analogovém pásmu VKV pro tamní
metropoli. Pro první z programů jde o posílení pokrytí, druhá stanice
vstupuje do Vídně jako úplný nováček.
Po celý říjen si Frekvence 1 připomíná 30 let od svého vzniku. Do
vysílání proto zve hosty, kteří byli u začátků této celoplošné
soukromé stanice. Vydává i pamětní medaile.
Licenci pro zemské digitální vysílání na období dalších dvanácti let
získala stanice TV Relax mediální skupiny Pohoda. Do DAB+ vysílání pak
vstupuje nové české rádio věnované metalu a odvozeným žánrům.