Český rozhlas už pociťuje výrazný pokles příjmů z reklamy
Reklamní příjmy Českého rozhlasu se po přijetí velké mediální novely
snižují. Pokles jen v letošním roce je odhadován na 75 milionů korun.
Reklamní příjmy Českého rozhlasu se po přijetí velké mediální novely
snižují. Pokles jen v letošním roce je odhadován na 75 milionů korun.
Český rozhlas chce veřejnost zapojit do konzultací o podobě memoranda a
spouští veřejné konzultace: Jaký chcete Český rozhlas?
Do 1. ledna 2027 se má v sousedním Německu snížit počet rozhlasových
veřejnoprávních okruhů ve všech šestnácti spolkových zemí ze 70 na
53. Svou představu o vývoji Českého rozhlasu nastínil i René Zavoral.
Návštěvnost poplatkového webu České televize byla za poslední týden
vyšší než za celý kalendářní rok 2024.
Skupina Media Bohemia chystá během léta rozšíření nabídky stanic
dostupných v digitálním vysílání DAB+. Na září pak připravuje dabové
verze Hitrádií.
První velká audio kampaň jen v onlinovém prostředí pro značku Velux
potvrdila sílu digitálního audia, ukázal test zastupitelství Radiohouse.
Český rozhlas uvedl, že firmy i OSVČ se mohou registrovat i v dalších
dnech po 30. červnu bez sankcí.
Do celoplošné sítě Českých Radiokomunikací vstoupily stanice ze skupiny
Media Bohemia, a to Rádio Blaník, Český Blaník, Hitrádio 90 a
Rock rádio.