Spotify má v Česku přes dva miliony, audio a online reklama se doplňují
Audio reklama a online reklama se vhodně doplňují a rozšiřují možnosti
tradiční rádiové reklamy, zaznělo na dalším setkání pořádaném
agenturou Visibility.
Audio reklama a online reklama se vhodně doplňují a rozšiřují možnosti
tradiční rádiové reklamy, zaznělo na dalším setkání pořádaném
agenturou Visibility.
Miloš Pokorný bude od 21. října vysílat na Frekvenci 1 v čase od 9:00
do 10:00.
Dva vysílače v pásmu velmi krátkých vln (VKV) může do svého seznamu
kmitočtů přidat rozhlasová stanice Expres FM. Ze zákona musí dojít
k jejich spuštění do 180 dnů.
Mediální sněmovní výbor podpořil ve středu zvýšení televizního a
rozhlasového poplatku.
Radiohouse ve spolupráci s TV Nova podpoří domácí regionální podnikatele
v boji s globální konkurencí. Společně jim uvolní reklamní prostor za
téměř 80 milionů korun.
Platforma pro sdílení zvuku Spotify zvyšuje díky reklamě v podcastech
tržby, které podle odhadu WARC poprvé překročí 2 miliardy USD. Záměrem
platformy je také zapojovat ve větší míře video formáty.
Rozhlasová skupina Radio United Broadcasting připravuje rozšíření své
analogové FM sítě pro rockové Rádio Beat. Aktuálně řeší přidělení
frekvenci s mediálním regulátorem.
Šéfredaktorkou zpravodajství Rádia Prostor je Magdalena Korcová
# TV # Výzkum # Rádio # Aktuality
Z výzkumu agentury MNForce vyplývá, že česká populace by média veřejné
služby financovala především ze státního rozpočtu, z reklamy a
z poplatků či dobrovolných příspěvků.
Společnost podnikatele Pavla Hájka z Vysočiny doposud provozovala
z vlastních televizních vysílačů celkem čtyři programy. Od tohoto týdne
je i novým hráčem na poli digitálního rádia.