Podcasty poslouchají čtyři miliony lidí, nejvíce mladí
Mluvené slovo poslouchá přes internet 46 % tuzemské populace starší
16 let, vyplývá ze zprávy Českého statistického úřadu.
Mluvené slovo poslouchá přes internet 46 % tuzemské populace starší
16 let, vyplývá ze zprávy Českého statistického úřadu.
Z pozice finančního ředitele se David Krzok posouvá na post výkonného
ředitele Media Bohemia. Miroslav Hrnko přechází do řídícího boardu
společnosti.
Podle vyjádření generálního ředitele České rozhlasu René Zavorala pro
Aktuálně.cz by musel ČRo snížit počet stanic i premiér a propustit
čtvrtinu zaměstnanců, pokud by neprošlo zvýšení poplatku.
# TV # Internet & Mobil # Tisk # Rádio # Infografiky
Aktualizovali jsme infografiku o vývoji českých médiích po roce
1989. Stáhnout ji lze i v pdf dokumentu.
Evropa 2 zahájila soutěž „Dávej bacha!“ a učí děti, jak se
bezpečně dostat do školy.
Změna politického režimu po událostech v listopadu 1989 otevřela dveře
i pro vznik nových médií. Některá z nich se krátce po uvedení zařadila
k nejsledovanějším a vmísila se tak mezi zavedené značky, které měly
vybudovanou tradici z období před rokem 1989.
Vítězové budou vyhlášeni na galavečeru v prostorách Plzeňského
Prazdroje ve čtvrtek 28. listopadu 2024.
Po růstu v prvním i druhém letošním čtvrtletí došlo v rádiové
reklamě ve třetím kvartále ke zpomalení.
Nová data výzkumu poslechovosti Radioprojekt přinášejí potvrzení pozic
pro tuzemské rádiové stanice.
Frekvence 1 vysílá 31 let a při této příležitosti spouští novou
kampaň. Pracuje se jmény svých moderátorů, které spojuje s unikátními
termíny.