Radiožurnál upevnil prvenství v poslechovosti, rádia drží pozice
Nová data poslechovosti rádií nepřinášejí změny v pořadí
poslechovosti stanic. Mírně se vylepšil denní poslech, naopak drobně klesl
poslech týdenní.
Nová data poslechovosti rádií nepřinášejí změny v pořadí
poslechovosti stanic. Mírně se vylepšil denní poslech, naopak drobně klesl
poslech týdenní.
Nejposlouchanějším celoplošným rádiem zůstává ČRo Radiožurnál.
Druhý Impuls stabilizoval výsledky, nárůst si připsala Frekvence 1 a na
Evropu 2 se dotahuje Blaník. Ukazují to nová data výzkumu Radioprojekt.
Zastupitelství Media Club se rozhodlo navýšit cenu rádiové reklamy od ledna
2023. Na hlavním balíčku Radio United total představuje navýšení ceny
osm procent.
Nová data výzkumu poslechovosti ukazují na posílení hudebních rádií.
Mezi nadregionálními rádii se do vedení dostalo Rádio Kiss.
S nástupem letních prázdnin se rozjíždějí letní aktivity rádiových
stanic. Vrací se některé zavedené aktivity a připraveno je i speciální
letní vysílání.
Poslechovost rádií se ve druhém pololetí příliš nezměnila,
nejposlouchanější celoplošnou stanicí zůstává Radiožurnál před
Impulsem. Na třetí místo se těsně vrátila Evropa 2.