Radio City zahájilo kampaň v podobě průzkumu

Po 19. září 2016 06:40 1 min Sdílet

# Aktuality # Audio # Reklama

Pražské Radio City uvedlo kampaň My jsme City, kdo jsi ty. Jde o průzkum posluchačů, který je nejrozsáhlejším v historii rádia. Primárním cílem výzkumu je zmapovat nejrozšířenější křestní jména mezi posluchači Radia City. Doplňujícími údaji jsou bydliště, věk, nejoblíbenější místo v Praze, nejoblíbenější písnička atd.

My jsme City, kdo jsi ty

“Za první týden kampaně se jich do výzkumu přihlásilo přes 2 tisíce. Na webu radiocity.cz se dotazujeme odlehčenější formou, než jak je u průzkumů obvyklé. Mohu dále prozradit, že jde o první fázi kampaně,” uvedl Martin Maďarka, pověřený řízením programu Radia City.

Dosavadní průběžné výsledky průzkumu lze sledovat na webových stránkách rádia.

-mav-

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.