Radiohouse: Digitální audio potvrdilo svou efektivitu
První velká audio kampaň jen v onlinovém prostředí pro značku Velux
potvrdila sílu digitálního audia, ukázal test zastupitelství Radiohouse.
První velká audio kampaň jen v onlinovém prostředí pro značku Velux
potvrdila sílu digitálního audia, ukázal test zastupitelství Radiohouse.
Český rozhlas Liberec rozšířil svůj dosah, když začal využívat
frekvence, které uvolnilo Rádio Proglas.
Zastupitelství Radiohouse spouští byznysový podcast Audio Arena. Přinese
rozhovory s byznysmeny a zaměří se i na využití rádiové reklamy.
Nový formát „Chytrý (jak) rádio“ spojuje svět brandovaného obsahu
s masovým dosahem rozhlasových stanic.
Rádia Expres FM a Classic Praha budou nově vysílat v celoplošné komerční
síti DAB Play.cz, která nyní pokrývá 58 % obyvatel.
Media Bohemia žádá o licence pro digitální vysílání DAB+ pro osm
rozhlasových stanic.
Český rozhlas mění organizační strukturu. Odchází ředitel komunikace
Jiří Hošna, zásadní roli sehrála nová mediální legislativa.
Realizátoři výzkumu Radioprojekt zveřejnili nová data poslechovosti rádií
za období končící prvním čtvrtletím 2025.