Puma spouští svou dosud největší globální kampaň „Go Wild“
Puma ve své nové globální kampani „Go Wild“ ukazuje běžce
v momentech, kdy se rozhodnou stávající situaci vyměnit za pocit radosti
z pohybu.
Puma ve své nové globální kampani „Go Wild“ ukazuje běžce
v momentech, kdy se rozhodnou stávající situaci vyměnit za pocit radosti
z pohybu.
# Aktuality # Retail # Marketing
Queens bude mít v centru Prahy novou vlajkovou prodejnu, její součástí
bude i komunitní prostor pro ženy Women’s Lounge.
Cílem nové kampaně Puma „Forever. Faster – See the game like we do“
je posílit pozici značky v oblasti sportu.
Puma zahajuje dlouhodobou spolupráci s hudebníkem Štěpánem Hebíkem,
známým jako 7krát3.
U příležitosti 75. výročí připravila PUma výroční kolekci Puma
75. Představí ji kampaní s českými osobnostmi.
Český svaz házené vstupuje do nové sezony 2023/24 s novými sponzory,
komunikační kampaní i s novými reprezentačními dresy.
Puma letos slaví 75. narozeniny, k nim hledá stejně starého kapitána pro
běžecký tým.
Řízení značky a marketingových operací přesouvá Puma z Bostonu do
centrály v německém Herzogenaurachu.