Plzeňský Prazdroj si na média vybírá Starcom
Plzeňský Prazdroj mění po devíti letech mediální agenturu. Dosavadní
Wavemaker nahradí Starcom.
Plzeňský Prazdroj mění po devíti letech mediální agenturu. Dosavadní
Wavemaker nahradí Starcom.
Mobilní operátor T-Mobile si na kreativu vybral agentury VMLY&R, Ogilvy a
Wunderman Thompson ze skupiny WPP.
Mars si pro PR a influencer marketing na čtyřech trzích volí agenturu MSL.
Ve skupině Publicis vede Tomáš Preněk osmičlenný strategický tým.
Do vedení mediální divize Publicis Groupe nastupuje Petr Nešpůrek a
Tomáš Žlůva.
Novým CEO komunikační skupiny Publicis Groupe pro region střední a
východní Evropy byl jmenován Tomáš Lauko.
V čele komunikační divize Publicis Groupe střídá Tomáš Kleňha Pavlu
Nýdrle.
V novém působišti se Tomáš Mrkvička stal členem strategického týmu.