Ochota Čechů připlatit si za odpovědné produkty poklesla
Povědomí o odpovědných firmách mezi českými spotřebiteli za 10 let
vzrostla, ochota si připlatit za odpovědné produkty však poklesla.
Povědomí o odpovědných firmách mezi českými spotřebiteli za 10 let
vzrostla, ochota si připlatit za odpovědné produkty však poklesla.
Podle AKA vede snížení rozpočtů na komunikaci k dlouhodobému propadu
prodejů.
Lokální žurnalistika bude muset do budoucna více spoléhat na informace od
občanů.
Pro módní e-commerce byl loňský rok úspěšný. Růst zaznamenalo 47 %
e-shopů.
Důvěra lidí v média nadále klesá. Jsou vnímána jako zdroje
zavádějících informací, vyplývá z aktuálního průzkumu Edelman.
Internet mění chování zákazníků i v kamenných obchodech. Většina si
v nich přes mobilní telefon vyhledává lepší cenu.
Pokud ušetří na předplatném, dává většina lidí přednost streamovacím
službám s reklamou.
Marketing a obchod skutečně dobře spolupracují jen v necelé třetině B2B
firem na trhu, ukazuje průzkum společnosti B-inside. Jejich vzájemná
spolupráce ale může B2B přinést peníze navíc.