Herní platformy nabízí zajímavý prostor pro kampaně
Herní platformy, jako je Twitch, YouTube Gaming nebo Facebook Gaming,
přitahují čím dál víc i zadavatele.
Herní platformy, jako je Twitch, YouTube Gaming nebo Facebook Gaming,
přitahují čím dál víc i zadavatele.
# Aktuality # Marketing # Výzkum
Polovina všech zákazníků neřeší, kde nakupuje. Věrnost ke značce je jim
lhostejná, ukazuje průzkum e-commerce konference Reshoper.
Vybudování znalosti značky pomocí CLV kampaně má srovnatelné nebo
i lepší výsledky jako budování pomocí online médií, zjistil výzkum
euroAWK a GroupM. Pomocí virtuální značky jogurtů Karkulka otestovaly
efektivitu venkovní reklamy.
Mezi nejvíce iritující reklamy loňského roku patřila kromě té od XXXLutz
také reklama od Hornbachu a Equa Bank, vyplynulo z průzkumu Ipsos.
Celosvětové výdaje letos vzrostou o 12,6 %. Nejvíce investic putuje do
online reklamy.
Pod vlivem pandemické situace se podoba českého retailu proměňuje. Roste
podíl privátních značek i akčních nákupů. Svou pozici posilují
diskonty.
U poloviny českých firem nedošlo během pandemie ke změnám
v marketingových investicích, téměř třetina přistoupila dokonce
k jejich snížení.
Až 71 % spotřebitelů nevěří, že značky doručí to, co slibují ve
svých aktivitách CSR. Nadchází věk spotřebitelského cynismu.