Pivo Proud dosahuje v kampani „stavu beztíže"
Pivovar Proud spouští spotřebitelskou soutěž Zero Gravity. Spojuje v ní
lehkost svého piva se zážitkem letu ve stavu beztíže.
Pivovar Proud spouští spotřebitelskou soutěž Zero Gravity. Spojuje v ní
lehkost svého piva se zážitkem letu ve stavu beztíže.
Plzeňský Prazdroj hledá způsob, jak bojovat s klesající spotřebou piva.
Jde na to produktovou inovací, novými formáty i prezentací v retailu.
Až 13 % značek na tuzemském trhu vnímají Češi jako blízké,
nejbližší jim je Lidl, YouTube nebo Dr.Max, vyplývá z průzkumu Ipsosu.
V kampani „Obrať proud“ pivovar Proud představuje svůj nový ležák,
který reaguje na měnící se chuťové preference mladší generace.
# Aktuality # Retail # Marketing
Po roce od převzetí bratry Staňkovými otevírá značka Botas svou první
kamennou prodejnu.
Proud na trh přináší novinku v podobě ležáku s nižším obsahem
alkoholu.
Plzeňský pivovar Proud přichází se svou první video kampaní „Bez Proudu
to nejsou Vánoce“.
Proud sází na neotřelé limitky. Ozvláštnění portfolia nám leckde
otevírá nejedny zavřené dveře, vysvětluje ředitel minipivovaru
Michal Škoda.