Bannerová online reklama i videoreklama letos rostou
Monitorované investice do internetové display reklamy a videoreklamy jsou za
první tři letošní čtvrtletí vyšší než ve stejném období loni,
ukazuje AdMonitoring.
Monitorované investice do internetové display reklamy a videoreklamy jsou za
první tři letošní čtvrtletí vyšší než ve stejném období loni,
ukazuje AdMonitoring.
Matěj Novák po sedmi letech opouští pozici výkonného ředitele sdružení
CPEx. To teď za něj hledá náhradu.
Internetová display reklama a video reklama nebyly podle dat monitoringu
Admonitoring zásadně poznamenány koronavirovou pandemií.
# Outdoor # Internet & Mobil # Aktuality
V Česku se uskutečnil první pilotní test programaticky nakupované
digitální outdoorové reklamy (DOOH). Stalo se tak na začátku září na
festivalu Greenfest na pražském Střeleckém ostrově.
Fond rozvojového kapitálu Genesis Growth vstoupil majoritně do společnosti
R2B2, která poskytuje programatické reklamní služby.