Adform: CPM se mírně zvyšuje, cena za proklik zůstává stejná
Datové srovnání vývoje programatické online reklamy vycházejí
z Programmatic Benchmarks společnosti Adform za léta 2019 až 2022.
Datové srovnání vývoje programatické online reklamy vycházejí
z Programmatic Benchmarks společnosti Adform za léta 2019 až 2022.
Integrace programatického nákupu digitálních out-of-home reklamních ploch
(DOOH) do platformy DV360 by měla inzerentům otevřít cestu k snazšímu
přístupu k novému mediatypu..
Akvizice Impression Media přinese společnosti Media Club navýšení zásahu
na reklamním online trhu. Inzertní ceny se ve společné nabídce nemění,
dochází ale ke zrušení agenturních bonusů.
Digitalizace OOH reklamy znamená výrazné změny v nákupu reklamního
prostoru, protože se postupně přesouvá do online prostředí.
Digitalizace OOH reklamy znamená výrazné změny v nákupu reklamního
prostoru, protože se postupně přesouvá do online prostředí.
Prostředí identity se již nějakou dobu mění, marketéři by neměli
vyčkávat a ponechat svou značku v rukou gigantů, píše Oliver Whitten
z Adformu.
Nově platforma Vision Thing měří publikum na silnicích, mimo jiné na
největším digitálním billboardu v České republice.
# Internet & Mobil # Aktuality
Do SSP Inview Advertising společnosti Caroda se připojují další mediální
skupiny. Zásah sítě se pro inzerenty zvýšil na 11 milionů uživatelů
z Česka a Slovenska.