Adshines zahájila prodej programatické televizní reklamy
Společnost Adshines, založená majiteli Vision Thing, spouští programatický
prodej reklamního prostoru i v lineární televizi. Vznikla nová značka
Adshines.
Společnost Adshines, založená majiteli Vision Thing, spouští programatický
prodej reklamního prostoru i v lineární televizi. Vznikla nová značka
Adshines.
# Lidé # Internet & Mobil # Outdoor # Aktuality
Martin Hanzlík se stává spolumajitelem a jednatelem společnosti Vision
Thing, která se orientuje na programatickou digitální outdoorovou reklamu
(DOOH).
Spojené týmy společností R2B2 a Caroda čítají 40 lidí a vytvářejí
největší firmu na českém a slovenském trhu specializující se na
reklamní technologie, říkají František Bauma a Roman Mura.
# Aktuality # Outdoor # Internet & Mobil
Vision Thing rozšiřuje ve své programatické síti možnosti prodeje a
nákupu prostřednictvím header bidding technologie.
# Aktuality # Internet & Mobil
V průběhu prvního čtvrtletí uvede Adform službu CTV cílení na několika
trzích. Česko v první fázi mezi nimi ale nebude.
Média by si měla pohlídat to, aby nebyla v oblasti programatického prodeje
závislá na velkých hráčích, upozorňuje v komentáři Roman Mura.
Během prázdnin spustila mediální agentura PHD ze skupiny Omnicom Media Group
programatickou DOOH kampaň pro značku KFC. Tato kampaň byla automaticky
řízena na základě aktuálních meteorologických dat
Media Club spustil programatický nákup video reklamy v televizích
připojených k internetu (CTV).