Media Guru

Program Superbrands od září hodnotí české značky

St 3. října 2012 08:22 2 min Sdílet

# Aktuality

Program nezávislého vyhodnocování značek Superbrands, který v současnosti funguje v 88 zemích světa, se po několika letech vrací do České republiky. V září proběhla první fáze programu: filtrace ze všech značek registrovaných v ČR, jejichž databázi uvolnil Český patentový úřad. Z téměř jednoho milionu registrovaných obchodních značek bylo vybráno 50 tisíc, z nichž nyní 15členná rada Superbrands začíná vybírat finalisty.

Radu Superbrands v České republice tvoří zástupci firem a významní odborníci z oblasti komunikace a marketingu, mezi které patří například Jan Binar z McCann, Zdeněk Lokaj z Hill+Knowlton, ředitel regionů MF Dnes VeselinVačkov a další.

K oficiálnímu vyhlášení výsledků Superbrands v České republice dojde v květnu příštího roku, kdy bude také vydána prestižní ročenka, v níž budou zveřejněny profily jednotlivých značek, jejich historie, vývoj a největší úspěchy. Při této příležitosti bude uspořádán také slavnostní galavečer.

Organizace Superbrands je považována za jednu z předních nezávislých autorit v oblasti brandingu. Jejím cílem je rozvíjet tuto oblast a vyzdvihovat výjimečné značky. Marketéři v České republice měli poprvé možnost se s tímto programem setkat v letech 2005–2007.

-kch-

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.