Bezrealitky představují kampaní novou identitu
Novou vizuální identitu ukazují v kampani Bezrealitky. Zároveň tak
chtějí představit šíři svých služeb.
Novou vizuální identitu ukazují v kampani Bezrealitky. Zároveň tak
chtějí představit šíři svých služeb.
Na vánoční trh uvádí zážitková firma Adrop.cz DIY dárkové boxy.
Podporuje je kampaní.
Z průzkumu Proficio a Perfect Crowd vyplývá, že Češi se letos chystají
nejvíce nakupovat módu, kosmetiku a hračky.
# Marketing # Internet & Mobil
Bezrealitky rozšiřuje své pole působnosti a chystá novou komunikační
strategii. „Potřebujeme všechno zvládnout i komunikačně, aby lidé
viděli, co všechno nyní Bezrealitky je," říká Barbora Gschwengová,
marketingová manažerka portálu.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Společnost Bezrealitky si na přípravu svého repositioningu a komunikace
vybrala Proficio.
U poloviny českých firem nedošlo během pandemie ke změnám
v marketingových investicích, téměř třetina přistoupila dokonce
k jejich snížení.