Lidl uspořádal na prodejně vlastní fashion show
V pražském obchodním centru Stromovka Lidl připravil módní přehlídku,
na níž ukázal své prodejní modely.
V pražském obchodním centru Stromovka Lidl připravil módní přehlídku,
na níž ukázal své prodejní modely.
Butiková parfumerie Myskino staví na kurátorském výběru svých niche
parfémů. Už teď jí polovinu prodejů tvoří e-shop.
Cílem nového prodejního formátu je zjistit, jak se dostat ještě blíže
k našim zákazníkům, říká Jan Černý z Decathlonu.
# Aktuality # Retail # Marketing
V pražském obchodním centru Arkády Pankrác představil Decathlon Fitness
and Run Store.
Ve své vlajkové prodejně nabídne Kaufland mnoho technologických novinek.
Prostřednictvím konceptu Atelier umožní Bang & Olufsen zákazníkům
vytvářet produkty ve spolupráci přímo s mistry řemesla.
# Aktuality # Marketing # Retail
Čisté tržby Footshopy dosáhly loni 1,43 miliardy korun, do budoucna chce
dále posilovat svou pozici na klíčových evropských trzích.
V brněnském obchodním centru Avion Shopping Park představuje Datart nový
koncept prodejny.