KB a KB Penzijní společnost sází na digitální influencerku
Novou kampaní cílí Komerční banka a KB Penzijní společnost na mladé.
Tváří je digitální influencerka Just.ina.
Novou kampaní cílí Komerční banka a KB Penzijní společnost na mladé.
Tváří je digitální influencerka Just.ina.
Vodafone spouští novou kampaň se sloganem „Vemte televizi na vzduch“.
Propaguje televizi s mobilním tarifem.
Brit uvádí na trh novou řadu krmiv Brit Care Sustainable, podporuje ji
kampaň „Milujeme přírodu stejně jako naši psi.“
Vodafone novou kampaní s Martinem Hofmannem podporuje svou nabídku pevného
internetu.
Ve své vánoční kampani se Vodafone zaměřuje na klišé spojené se seniory
a jejich digitální gramotností.
Vodafone novou kampaní podporuje nabídku spojení služeb se zvýhodněním
800 korun měsíčně.
Sdílené skútry BeRider spouští kampaň, v níž ukazují neduhy dopravní
situace v Praze.
Nové tarify i telefony 5G podpoří Vodafone kampaní, jejíž tváří je
opět Martin Hofmann.