# Aktuality # Retail # Marketing
Rohlík rozšiřuje nabídku kosmetiky, spojuje se s Rossmannem
Rohlík rozšiřuje svou nabídku kosmetiky a drogistického zboží. Navazuje
partnerství s drogistickým řetězcem Rossmann.
# Aktuality # Retail # Marketing
Rohlík rozšiřuje svou nabídku kosmetiky a drogistického zboží. Navazuje
partnerství s drogistickým řetězcem Rossmann.
GymBeam vidí potenciál v gamingu i online tržištích, říká
marketingová ředitelka společnosti Mária Cicmanová.
Dm drogerie markt v rámci mezinárodního eventu vytvořila s umělci a
influencery umělecká díla na plátně i na obličeji.
Mezi spotřebiteli jsou čím dál oblíbenější privátní značky, které
úspěšně konkurují velkým brandům díky svojí ceně a kvalitě.
Rok 2022 byl ve znamení rostoucí inflace, energetické krize a války na
Ukrajině. I nadále se však klade důraz na udržitelnost.
O deset procentních bodů se meziročně zvýšil počet lidí, kteří
hodlají kupovat častěji privátní značky.
Privátní značky jsou v Česku čím dál více oblíbené, prostor pro
jejich další růst ale stále existuje.
Výroba privátních značek je jednou z cest, jak udržet výrobní kapacitu.
Aktuálně tvoří zhruba 40 % z celkového objemu výroby společnosti
Mlékárna Valašské Meziříčí.