Tváří privátní značky Vocílka se stal šéfkuchař Jan Punčochář
Billa startuje komunikační strategii privátní značky Vocílka. Tváří
kampaně se stává šéfkuchař Jan Punčochář.
Billa startuje komunikační strategii privátní značky Vocílka. Tváří
kampaně se stává šéfkuchař Jan Punčochář.
Byť mohly být lékárny po celou dobu pandemie otevřeny, i na ně dolehla
negativně. Po fázi předzásobení následoval několikatýdenní pokles.
Privátním značkám se za pandemie daří. Češi si ale rádi připlatí
i za prémiové zboží.
# Aktuality # Marketing # Retail
Hornbach uvádí na trh vlastní značku prémiového krmiva s názvem Finevo.
Rohlík.cz zařazuje do nabídky privátní značku, u níž staví
především na kvalitě. Nespokojeným zákazníkům vrátí dvojnásobek
kupní ceny.