Dm drogerie uvádí dvě nové značky Ivorell a Legstra
Dm drogerie představuje dvě nové privátní značky, minerální nápoje
Ivorell a ponožky z dřevěných vláken Legstra.
Dm drogerie představuje dvě nové privátní značky, minerální nápoje
Ivorell a ponožky z dřevěných vláken Legstra.
# Aktuality # Internet & Mobil # Retail
Během října se objeví produkty privátní značky Authentic od Košíku na
pultech kamenných prodejen Kaufland.
# Aktuality # Internet & Mobil # Retail
Rohlik.cz rozšiřuje své portofilo privátních značek. Přidává uzeniny
Dacello, papírové hygienické potřeby Moddia, značku Pappudio a rozjíždí
i vlastní řemeslnou pekárnu.
Albert v kampani podtrhuje, jakou péči dostávají kuřata z jeho privátní
značky.
Rohlík rozšiřuje portfolio svých privátních značek. Po mléčných
výrobcích a masu přidává i čerstvé certifikované ryby pod
značkou Fjoru.
# Aktuality # Marketing # Retail
Rohlík na trh přináší novou privátní značku, pod níž bude prodávat
české farmářské maso.
Rohlík na trh přivádí novou značku mléčných produktů, jejím cílem je
mimo jiné i 100% neutralizace uhlíkové stopy.
Košík rozšiřuje svou privátní značku Authentic. Ještě letos by se
značka mohla rozšířit o zhruba padesátku českých i zahraničních
produktů.