Rohlík nabídne farmářské produkty za ceny z velkovýroby
Rohlík pokračuje v úsilí přinášet cenově dostupnější sortiment díky
privátním značkám a spolupráci s farmáři.
Rohlík pokračuje v úsilí přinášet cenově dostupnější sortiment díky
privátním značkám a spolupráci s farmáři.
Rohlík uvádí novou privátní značku kávy Ubomi. Nabídne i doma
kompostovatelné kávové kapsle.
# Aktuality # Marketing # Retail
Rohlik Group přichází s novým označením „Yes Mania“ pro privátní
značky. Chce tak zavést vlastní standard.
Loňský obrat Alza.cz dosáhl 45 miliard korun. Více než miliardu
vygenerovaly privátní značky.
Privátní značka Dr.Max tvoří více než čtvrtinu obratu volně prodejných
přípravků stejnojmenné lékárenské sítě.
# Aktuality # Marketing # Retail
Benzina Orlen přidává do sortimentu další privátní produkty. Objem jejich
prodeje překročil 10 % a stále roste.
# Aktuality # Internet & Mobil # Retail
Alza.cz zaznamenala za třetí čtvrtletí zvýšení obratu o 30 %. Přes ně
doručuje 35 % všech objednávek. Investovala do zásob na Vánoce, jejichž
hodnota přesahuje 10 mld. korun.
# Aktuality # Internet & Mobil # Retail
Košík vstupuje na trh oříšků a ovocných mixů s privátní značkou Mr.
Nutly & friends. Na začátku nabídne 20 oříšků a sušeného ovoce ve
třech typech balení.