# Aktuality # Retail # Marketing
Aplikaci Moje dm si stáhlo přes 300 tisíc zákazníků
Přes 300 tisíc zákazníků si stáhlo novou aplikaci Moje dm. Nový formát
nabízející live online shopping si získává publikum.
# Aktuality # Retail # Marketing
Přes 300 tisíc zákazníků si stáhlo novou aplikaci Moje dm. Nový formát
nabízející live online shopping si získává publikum.
O deset procentních bodů se meziročně zvýšil počet lidí, kteří
hodlají kupovat častěji privátní značky.
# Aktuality # Marketing # Retail
Privátní značka Dm drogerie Profissimo slaví 25 let na trhu. Upozorní na
to limitovaná edice.
Lidl se v nové kampaně soustředí na výhody svých privátních
značek. Ve věrnostní akci nabízí opět Stikeez.
E-shop se spodním prádlem Astratex spustil kampaň na podporu své privátní
značky.
Košík přichází na trh s vlastním radlerem. Pod názvem Grepivo
s limonádou z růžového grepu.
# Aktuality # Retail # Marketing
Rohlík představuje další privátní značku. Pod názvem Sutcha bude
nabízet vyzrálé hovězí steaky.
# Reklama # Marketing # Aktuality
Nová privátní značka Grill Party se zaměří na sezonní grilování.