Případová studie: Jak se zachránila reputace firmy Tameh
Během jednoho roku krizové komunikace se podařilo agentuře Pram Consulting
změnit veřejné mínění a otočit situaci ve prospěch klienta – firmy
Tameh.
Během jednoho roku krizové komunikace se podařilo agentuře Pram Consulting
změnit veřejné mínění a otočit situaci ve prospěch klienta – firmy
Tameh.
VOD služba Voyo dokázala zabrat místo tam, kde má na českém
trhu zahraniční Netflix nedostatky, ukazuje případová studie agentury
Ipsos.
Rozšířená realita byla součástí launchovací kampaně nové řady
hydramatických rtěnek 24h od výrobce kosmetiky Avon. Jak probíhala, popisuje
Adriana Kergalová z Visibility Digital.
# Internet & Mobil # Marketing # Aktuality
Digitální agentura Aitom pomohla prodejci ojetých vozů Carnext zvýšit
leady i tržby. Detaily jsou uvedeny v případové studii.
Pět agentur ze skupiny Omnicom pořádá společné setkání OmniConnect, na
které do Prahy přijedou Les Binet, Mark Holden nebo Vijaya Varilly.
Agentura Stem/Mark ukazuje v novém projektu, jak výzkum pomáhá českým
firmám a institucím v naplňování jejich obchodních cílů.
Zákazníci budou vždy pendlovat a sebelepší marketingová strategie je
nedokáže přesvědčit, aby zůstali věrní jedné značce, ukazuje
případová studie Behavio Labs.