Lime zlevňuje kratší jízdy, chce tak doplnit MHD
Lime zvýhodňuje kratší jízdy do 12 minut, chce se tak přiblížit
platformám, kde tyto jízdy dotuje přímo město.
Lime zvýhodňuje kratší jízdy do 12 minut, chce se tak přiblížit
platformám, kde tyto jízdy dotuje přímo město.
U příležitosti začátku svého nového finančního roku se Ikea rozhodla
nadále snižovat své ceny.
Brašnářství Tlustý se rozhodlo zdražit. „Nelze srovnávat rukodělný
český výrobek s výrobkem z kontejneru z Asie,“ vysvětluje ředitel
firmy Ivan Petrův.
# Aktuality # Retail # Marketing
Ikea snižuje ceny u dalších 2400 výrobků, celkově zlevnila více než
polovinu sortimentu.
Makro mění komerční strategii a během dvou let investuje přes půl
miliardy korun do cen zboží.
Nestrategickou prací s cenou e-commerce přichází až o 10,2 miliard korun
zisku. Pomoci by měli pricing specialisté.
Až 80 % firem z oblasti FMCG přistoupí pravděpodobně k úsporám ve
svých marketingových a obchodních rozpočtech, vyplývá to z průzkumu
agentury Nielsen.
Pandemie může být pro prodejce i výrobce příležitostí, jak přestat
pálit peníze na špatných promocích.