Joj zavádí nepřeskočitelnou reklamu, netýká se ale všech kanálů
Od poloviny července se změní pravidla pro přetáčení reklamy na třech
kanálech skupiny Joj. Pod tu patří i tuzemské kanály „CS". Těch se ale
omezení netýká.
Od poloviny července se změní pravidla pro přetáčení reklamy na třech
kanálech skupiny Joj. Pod tu patří i tuzemské kanály „CS". Těch se ale
omezení netýká.
Tři čtvrtě roku už platí zákaz přeskakovat reklamy ve zpětném
zhlédnutí u IPTV operátorů ve vysílání stanic skupiny Prima. Co
opatření přineslo a jaké budou další kroky, přibližují zástupci
skupiny Prima.
Media Club je podle výsledků za první měsíc spokojený se zavedením
omezení pro přeskakování reklamy ve zpětném zhlédnutí u IPTV
operátorů. Podle komerčního ředitele skupiny Prima Vladimíra Pořízka se
vrátily asi dvě třetiny reklamních GRPs.
Zákazníci SledováníTV si mohou zakoupit doplňkový balíček „Prima bez
reklam“. Reklamní vysílání Primy bude jinak ve zpětném zhlédnutí
zkráceno na tři minuty.
Televizní operátoři zřejmě od června nenabídnou možnost zpoplatněného
přeskakování reklam u kanálů Primy.
Prima se dohodla na nových podmínkách spolupráce se společností O2 Czech
Republic. Její kanály zůstanou v nabídce O2 TV.
IPTV operátoři považují za nutné, aby se o změně v nabídce,
týkající se přeskakování reklamy ve zpětném zhlédnutí, jednalo
s ohledem na potřeby zákazníků a aby se diskuse vedla napříč trhem.
S tím souhlasí i TV Nova.
Nova nepřipravuje změny v distribuci svých stanic a od operátorů nebude
výhledově požadovat, aby uživatelé jejich služeb nemohli ve zpětném
zhlédnutí přetáčet reklamy.