30 let Media projektu: Co se četlo v devadesátkách?
Třicet let na trhu si letos na začátku února připomněli i realizátoři
výzkumu čtenosti Media projektu. Jak výzkum vznikal, jak se vyvíjel a jaká
čísla deníkům na začátku 90. let přinesl?
Třicet let na trhu si letos na začátku února připomněli i realizátoři
výzkumu čtenosti Media projektu. Jak výzkum vznikal, jak se vyvíjel a jaká
čísla deníkům na začátku 90. let přinesl?
Národní výzkum čtenosti tištěných médií Media projekt upravil od
začátku letošního roku svoji metodiku. Změny označuje jako největší za
posledních 15 let.
Vedle tradičního sběru dat pro výzkum čtenosti Media projektu byl spuštěn
také pilotní projekt metodou CAPI online.
Zadavatelé výzkumů Media projekt a Radioprojekt zvažují další postup.
Realizátor navrhuje jejich operativní přizpůsobení situaci, říká
ředitel Medianu Přemysl Čech.