Mura: Média už berou programatický obchod vážně
Média by si měla pohlídat to, aby nebyla v oblasti programatického prodeje
závislá na velkých hráčích, upozorňuje v komentáři Roman Mura.
Média by si měla pohlídat to, aby nebyla v oblasti programatického prodeje
závislá na velkých hráčích, upozorňuje v komentáři Roman Mura.
Přestože předplatitelé verze s reklamou mají přístup k polovičnímu
množství reklamy než diváci tarifu zdarma, množství odsledované reklamy
je u obou skupin stejné, sdělil na konferenci Forum Media Josef Beneš.
Česká pošta stáhla svůj návrh na spojení s částí PNS. Předseda ÚOHS
v reakci na tento krok zastavil správní řízení.
Streamovací službě Disney+ se podařilo mírně navýšit počet
předplatitelů, celá divize pak významně snížila ztrátu a mateřská
firma věří v její brzkou ziskovost.
Ve srovnání s letošním květnem se počet uživatelů levnější verze
předplatného s reklamou ztrojnásobil. Stále ale tvoří jen malou část ze
všech předplatitelů Netflixu.
Cena měsíčního předplatného Facebooku či Instagramu by mohla být přes
deset euro měsíčně pro desktop a 13 euro pro mobily.
# Aktuality # Internet & Mobil
Předplatné Basic, Premium a Premium+ se liší především v míře
zobrazování reklam uživateli, ověření účtu a přístupu k některým
funkcím.
Amazon Prime Video se přidává k velkým streamovacím společnostem a od
nového roku zařadí do své nabídky reklamní vrstvu.