Disney+ uvede i v Evropě verzi předplatného s reklamou
Na vybrané evropské trhy zamíří na podzim verze předplatného streamovací
služby Disney+ s reklamou.
Na vybrané evropské trhy zamíří na podzim verze předplatného streamovací
služby Disney+ s reklamou.
Provozovatel streamovacích služeb HBO, Discovery a Max oznámil na konci
druhého čtvrtletí očekávaný pokles předplatitelů.
V Česku a na Slovensku má Voyo 570 tisíc předplatitelů. Na podzim chce
diváky lákat na reality show BigBrother nebo nový krimi seriál.
Netflix začíná omezovat možnosti pro nejlevnější streaming bez reklam,
zatím především v anglosaských zemích. Věří své zvýhodněné verzi
předplatného s reklamou, kterou chce podpořit.
Podle výzkumné společnosti Antenna se měl počet předplatitelů v USA
výrazně zvýšit poté, co videoplatforma oznámila omezení možností
sdílet hesla mimo domácnost.
Streamovací služby se v Česku i na Slovensku těší podobné oblibě,
ukazuje průzkum Atmedia index.
Od poklesu na začátku loňského roku se platformě Netflix podařilo třetí
kvartál po sobě navýšit počet předplatitelů.
Přes obtížné podmínky na trhu se vydavatelství Extra Publishing loni
podařilo o několik jednotek procent zvýšit celkové výnosy, popisuje Pavel
Pospíšil.
O více než jeden milion se zvýšil počet předplatitelů HBO, HBO Max a
Discovery+. Mateřská společnost zároveň upravuje plány s fúzí HBO Max a
Discovery+.
Staronový CEO Bob Iger chce streamovací službu Disney+ dostat do zisku do
konce roku 2024 a podnikne proto řadu kroků. Služba navíc poprvé od startu
v roce 2019 zaznamenala pokles předplatitelů.