McDonald’s spouští dlouhodobou kampaň o udržitelnosti
McDonald’s spouští novou kampaň, v níž chce do debaty o udržitelnosti
zapojit své zákazníky, odborníky i zaměstnance.
McDonald’s spouští novou kampaň, v níž chce do debaty o udržitelnosti
zapojit své zákazníky, odborníky i zaměstnance.
Univerzita Karlova a agentura AMI Communications společně připraví
doporučení pro krizovou komunikaci státu.
DO FMCG týmu agentury PR.Konektor nastupují Markéta Hellingerová a Martina
Hrašová.
Tiskovým mluvčím a vedoucím interní i externí komunikace společnosti
Home Credit se stal Michal Fila.
Na pozici manažerky komunikace Woltu pro český, slovenský, maďarský a polský trh nastupuje Jana Jarošová.
Třetí den soutěže Young Lions byl ve znamení kategorie PR. V té si
nejvyšší ocenění odnesly Iva Křenová a Zuzana Klierová z Bison
& Rose.
Novou tváří komunikačního týmu společnosti O2 se stal Jan Vavřík.
Nahradí Michaelu Zahrádkovou.
Oborová soutěž Lemur – Česká cena za PR uzavřela přihlášky. Letos
eviduje celkem 325 přihlášek od 182 projektů.
Novým výkonným ředitelem společnosti Grayling pro region CEE byl jmenován
Peter Fecko.
Na pozici tiskového mluvčího skupiny PPF nastupuje Leoš Rousek.