Ogilvy spouští Nulťák, vzdělávací program pro studenty
Ogilvy otevírá první ročník Nulťáku – výběrového vzdělávacího a
kariérního programu pro zájemce o práci v reklamním byznysu.
Ogilvy otevírá první ročník Nulťáku – výběrového vzdělávacího a
kariérního programu pro zájemce o práci v reklamním byznysu.
Co ovlivní komunikaci podniků a značek v letošním roce, ukazuje
předpověď agentury Grayling.
Mastercard si na zajištění PR a komunikace vybírá agenturu Bison
& Rose.
Za novou butikovou agenturou Boys & Girls stojí Lucie Hrubá. Zajištuje
komunikaci pro Toyotu, Lexus, Astratex, Creative Dock nebo CrossCafe.
Nové logo začne fotbalový klub FK Teplice používat od léta
letošního roku.
Novou komunikační agenturou společnosti Volkswagen Financial Services se
stala AC&C PR.
# Marketing # PR # Udržitelnost
Pokud firmy komunikují téma udržitelnosti bez návaznosti na své produkty,
nedosáhnou kýžených výsledků. To je jeden ze závěrů setkání Omnicom
Media Group věnovaného komunikaci udržitelnosti.
Ocenění Mluvčí roku letos získává Pavel Jína ze Škody Auto, Miroslav
Čepický z Nadace rodiny Vlčkových a Hasičský záchranný sbor ČR.
Společnost Driveto si v tendru na zajištění PR v roce 2023 vybral
agenturu Freya.
Na pozici tiskové mluvčí Ústavu organické chemie a biochemie AV ČR od
března nastupuje novinářka Veronika Sedláčková.