Za TV Barrandov nově mluví Kristýna Synáčová
Televizní skupina Barrandov ustanovila svou tiskovou mluvčí, stala se jí
Kristýna Synáčová.
Televizní skupina Barrandov ustanovila svou tiskovou mluvčí, stala se jí
Kristýna Synáčová.
Po více než 20 letech mění skupina Innogy vedení své komunikace. Martin
Chalupský odchází a bude působit jako konzultant, jeho kompetence převezme
Zuzana Tylčerová.
Novou manažerkou PR a komunikace společnosti EY se stává Michaela
Šedlbauerová.
Z globální komunikace společnosti Škoda Auto odchází Pavel Jína,
v pozici ho nahradí Ivana Povolná.
Jednou z největších výzev, se kterou se dnes obor PR potýká, je celková
polarizace společnosti, myslí si Pavlína Rieselová ze skupiny Ewing.
Grand Prix soutěže Lemur – Česká cena za PR byla udělena projektu Kytky
pro chmel, který připravila Svengali pro Plzeňský Prazdroj.
Soutěž Zlatý středník odhalila shortlist letošního ročníku.
V 29 kategoriích je celkem 171 prací.
Nová vizuální identita Muzea Prahy má ambici podtrhnout proměnu
konzervativní instituce v inovativní volnočasový prostor pro veřejnost.
Jak zaujmout spotřebitele reklamním sdělením nebo diváky u televize
vědeckými novinkami? Na to odpovídal letošní ročník konference
Communication Summit.
Externí komunikaci a PR v Renomia Group vede od května Aleš Černý.