# Aktuality # Reklama # Marketing
PPL spouští věrnostní program, má slevy na přepravu zásilek
PPL představuje ve své mobilní aplikaci mojePPL věrnostní program
s nabídkou slev pro objednávání i odesílání zásilek.
# Aktuality # Reklama # Marketing
PPL představuje ve své mobilní aplikaci mojePPL věrnostní program
s nabídkou slev pro objednávání i odesílání zásilek.
PPL nasazuje v rámci nadcházejícího Mistrovství světa v hokeji svou
první televizní kampaň.
V segmentu poštovních a kurýrních služeb je tento rok největším
inzerentem PPL. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel.
Pro potřeby vánočních nákupů využívají zhruba tři čtvrtiny Čechů
doručovací služby. Nejoblíbenější je Zásilkovna.
Tuzemští zákazníci volí čím dál častěji nákupy online. Podle
průzkumu DHL tak nakupují dokonce nejvíce v Evropě.
AlzaBox se stává první sítí výdejních míst, do které nově nabízí
možnost doručení všichni klíčoví dopravci.
PPL spouští kampaň se sloganem: „Vezu vám balík, ale vyzvedněte si ho
klidně až po práci.“ Podporuje tak své výdejní místa i aplikaci.
Lidl spolupracuje se Zásilkovnou i PPL a jejich samoobslužné boxy jsou
umístěny u 37 jeho prodejen.