Optimalizace zaměřené na pozornost jsou budoucností reklamy
Optimalizace zaměřená na pozornost pomáhá marketérům budovat povědomí
o značce a vede k lepší zapamatovatelnosti u zákazníků.
Optimalizace zaměřená na pozornost pomáhá marketérům budovat povědomí
o značce a vede k lepší zapamatovatelnosti u zákazníků.
„Ani oko nevidělo, ani ucho neslyšelo…“ Reklama, kterou nikdo
nezaznamená, bude těžko úspěšná. Právě na faktor pozornosti staví
nový přístup mediálního plánování označovaný jako attention planning.
Jeho souvislosti přibližuje Pavol Lukáč z Omnicom Media Group.
Třicetivteřinový spot, kterým je připomínám Světový den televize, je
k vidění i na českých televizních obrazovkách.
Na letošní konferenci Czech Internet Forum se probíral i čas uživatelů
strávený nejen s médii, ale i reklamou. Sergiu Gruita ze společnosti Teads
na konferenci ukázal, jak se staví řešení pro získání pozornosti
v online reklamě.
Víte, co všechno ovlivňuje úspěšné brandové kampaně v onlinu a na co
je dobré při jejich plánovaní nezapomínat? Pavol Lukáč z mediální
agentury OMD shrnul vše podstatné.
# TV # Internet & Mobil # Výzkum
Nejvíce času věnuje česká populace starší 15 let sledování televizní
obrazovky, roste čas trávený s obrazovkami mobilních telefonů, ukazuje
výzkum Nielsen Admosphere.
Reklamy aktivující pravou část mozkové hemisféry jsou efektivnější a
vyvolávají větší pozornost, časem jich ale ubývá. I to zaznělo
v přednášce Orlanda Wooda na konferenci Brand Management.
Seznam.cz spustil kampaň na tmu, která testovala míru pozornosti uživatelů
na Stream.cz a YouTube.