Do Česka loni přišlo nejvíc nových značek za deset let
Na český maloobchodní trh loni vstoupilo rekordních 39 nových značek,
nejvíce za uplynulých 10 let.
Na český maloobchodní trh loni vstoupilo rekordních 39 nových značek,
nejvíce za uplynulých 10 let.
Tesco je dalším řetězcem, který deklaruje snížení cen u vybraných
potravin v návaznosti na sníženou DPH. Ceny má upravit od středy
13. prosince.
# Aktuality # Retail # Marketing
V hlavním městě startuje Wolt nepřetržitou rozvážku z vybraných
podniků. Doveze nejen jídlo, ale i květiny.
# Aktuality # Reklama # Retail
Společnost Kaufland spustila edukační kampaň s názvem Nekrm koš.
Zákazníkům v ní ukazuje, jak zabránit plýtvání jídlem.
Řetězec Albert otevřel v pražských Nových Butovicích prodejnu, ve které
nevznikají přebytky potravin.
Online prodejce Rohlík.cz reaguje na růst cen a pro některé potraviny se
rozhodl zastropovat ceny, a to alespoň do Velikonoc.
Řetězec Penny demonstruje, jak důležité jsou včely pro výrobu potravin.
Ve středu otevřel v Praze Uhříněvsi prodejnu, ve které potraviny,
k jejichž výrobě je včel zapotřebí, chyběly.
Přemek Forejt bude v následujících třech letech dohlížet na to, jak
probíhá příprava jídel v restauracích McDonald‘s. Své postřehy bude
zveřejňovat především na sociálních sítích.