Průzkum: Češi považují nezávislost médií za důležitou
Průzkum v zemích Visegrádské čtyřky zjistil, že veřejnost podporuje
opatření EU týkající se svobody médií.
Průzkum v zemích Visegrádské čtyřky zjistil, že veřejnost podporuje
opatření EU týkající se svobody médií.
Zatímco před zavedením technického poplatku neobdržely polské televizní
stanice za odvysílání těchto reklamních spotů žádné peníze, nyní za
ně získávají aspoň symbolickou částku, píše Michaela Vasilová.
Třetí část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro
prodej reklamy v marketingovém oddělení polské TVP, se dotýká tématu
tzv. technického poplatku.
# Aktuality # Internet & Mobil # TV
Internetová televize SledovaniTV vstoupila na polský trh, svou službu zde
uvádí pod názvem Televio.
Polský trh s televizní reklamou se po loňském snížení otřepal a letos
by měl dosáhnout několikaprocentního růstu, zaznělo v další části
expertního rozhovoru Atmedia.
Podle zákona, který ve středu odhlasoval Sejm, by média v Polsku mohla
patřit jen společnostem z Evropského hospodářského prostoru. Zákon teď
míří do Senátu.
V dalším vydání hovorů Atmedia Expert Talks se diskutovalo o situaci na
polském trhu.
Americká mediální společnosti Discovery, pod níž spadá nejsledovanější
polský zpravodajský kanál TVN24, se hodlá bránit proti „rostoucím
regulačním zásahům".
Nejdelší dobu před televizní obrazovkou tráví z diváků střední Evropy
Maďaři, nejvíc se sledovanost loni zvýšila v Česku a na Slovensku.
Verlagsgruppe Passau, která dříve v Česku vlastnila regionální deníky,
prodala své lokální tituly v Polsku společnosti PKN Orlen.